Polityka prywatności

Polityka Prywatności
Oświadczenie o ochronie prywatności


I. Informacje ogólne


  1. Niniejsze Oświadczenie o ochronie prywatności („Oświadczenie”) zawiera informacje o przetwarzaniu danych osobowych przez spółkę pod firmą Hi-End Tech sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Krakowie, kod pocztowy 31-352, ul.Pod Strzechą 29, wpisaną do rejestru przedsiębiorców KRS: 0000724989, REGON: 369826910, NIP: 6772433268 („Spółka”).
  2. Spółka dokłada wszelkich starań, aby zapewnić poufność, bezpieczeństwo i ochronę Państwa danych osobowych podczas ich przetwarzania, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych, w tym przepisami unijnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tzw. ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – w skrócie „RODO”.
  3. We wszelkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych, w szczególności korzystania z przysługujących Państwu praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych, możecie Państwo kontaktować się z wyznaczonym w Spółce inspektorem ochrony danych poprzez adres email: info@het.pl lub pisemnie na adres siedziby Spółki (najlepiej z dopiskiem „RODO”).
  4. Spółka może przetwarzać Państwa dane osobowe, jak określono to w niniejszym Oświadczeniu, jak również jak wskazano w chwili zbierania danych od Państwa. Dlatego też niniejsze Oświadczenie należy czytać wraz ze wszelkimi innymi powiadomieniami lub warunkami dostarczonymi Państwu w chwili zbierania od Państwa danych (lub na późniejszym etapie) lub też dostępnymi na innych stronach internetowych należących do Spółki, w tym w regulaminie sklepu internetowego sklep.het.pl („Sklep”), dostępnym pod adresem: sklep.het.pl/regulamin-zakupow
  5. W przypadku korzystania przez Państwa ze stron internetowych należących do Spółki przetwarzane mogą być Państwa dane osobowe zebrane za pomocą plików cookies, zgodnie z Polityką Cookies, dostępną pod adresem: sklep.het.pl/polityka_cookies


II. Kategorie osób


Spółka przetwarza dane osobowe osób fizycznych, które:
  1. są potencjalnymi klientami, kontrahentami lub dostawcami Spółki, gdyż np. przekazały Spółce dane do kontaktu w związku z usługami i produktami oferowanymi przez Spółkę („Potencjalni klienci”);
  2. są klientami, kontrahentami lub dostawcami Spółki (przy czym przez klientów rozumie się także osoby, na rzecz których Spółka realizuje transakcje finansowe na zlecenie klientów) („Klienci”);
  3. są stroną wniosków, skarg, reklamacji lub innych pism kierowanych do Spółki („Reklamujący”);
  4. mogą być zgodnie z właściwymi przepisami prawa adresatami korespondencji marketingowej.


III. Cel przetwarzania


Państwa dane osobowe przetwarzane są przez Spółkę w celu:


  1. realizacji umowy o świadczenie usług określonych Regulaminem Sklepu (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
  2. wypełnienia obowiązku prawnego Spółki (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i ust. 3 RODO);
  3. marketingu produktów lub usług własnych, (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
  4. dochodzenia lub zabezpieczenia roszczeń (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO).


Korzystanie z naszego serwisu, Sklepu, jak również nawiązanie współpracy lub kontakt w innym celu ze Spółką są dobrowolne.


Jednakże bez podania danych osobowych nie jest możliwe zawarcie i wykonanie umowy.


Rejestracja wymaga podania następujących danych:

  1. imię;
  2. nazwisko;
  3. adres email;
  4. nr telefonu kontaktowego.

Realizacja umowy sprzedaży wymaga podania dodatkowo następujących danych:

  1. adres kontaktowy;
  2. adres do wysyłki;
  3. numer NIP.

Podanie danych osobowych w celach marketingu bezpośredniego jest dobrowolne – w szczególności nie warunkuje to zawarcia i wykonania umowy o świadczenie usług.


IV. Okres przechowywania danych


Okres przechowywania Państwa danych osobowych zależy od celu ich przetwarzania i wynosi:

  • w związku z wykonywaniem umowy o świadczenie usług określonych Regulaminem oraz dochodzeniem roszczeń i obroną przed roszczeniami z nią związanymi – przez okres obowiązywania umowy, a po jej zakończeniu do czasu przedawnienia roszczeń z nią związanymi (okres ten wynika z Kodeksu cywilnego);
  • w związku z realizacją celów informacyjnych, związanych z upowszechnianiem informacji dotyczących prowadzenia działalności gospodarczej – do czasu zgłoszenia sprzeciwu z przyczyn związanych z Państwa szczególną sytuacją (z zastrzeżeniem braku występowania po stronie Spółki ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do dalszego przetwarzania);
  • w związku z utrzymywaniem oraz komunikowaniem się przez strony internetowe – przez okres 30 dni;
  • w związku z obsługą wniosków, skarg, reklamacji lub innych pism kierowanych do Spółki – do czasu wyjaśnienia sprawy objętej wnioskiem, skargą, reklamacją lub innym pismem kierowanych do Spółki;
  • w związku z marketingiem bezpośrednim – do czasu zgłoszenia sprzeciwu lub wycofania stosownej zgody;
  • w związku z badaniami statystycznymi, działaniami analitycznymi, badaniem satysfakcji – przez okres obowiązywania umowy, a po jej zakończeniu wyłącznie w formie anonimowej lub zagregowanej (dane statystyczne);
  • w związku z realizacją obowiązków prawnych – do czasu wygaśnięcia obowiązku (np. dokumenty księgowe, w tym zawarte w nich dane, wymagają przechowywania przez okres 5 lat).

V. Przekazywanie danych osobowych


Państwa dane osobowe mogą być przekazywane następującym podmiotom:

  • podmiotom działającym na podstawie przepisów prawa (organom publicznym), w tym m.in. prokuraturze, Policji oraz Urzędowi Skarbowemu – w związku z realizacją obowiązków prawnych ciążących na Spółce;
  • podmiotom świadczącym na rzecz Spółki usługi w zakresie obsługi marketingowej i reklamowej (np. agencje marketingowe, agencje interaktywne) – w zakresie niezbędnym do realizacji tych usług;
  • podmiotom świadczącym na rzecz Spółki usługi w zakresie obsługi informatycznej (np. prowadzące hosting stron internetowych) – w zakresie niezbędnym do realizacji tych usług;
  • podmiotom świadczącym na rzecz Spółki innego rodzaju usługi, np. dostawcom usług windykacyjnych, prawnych i doradczych – w związku ze świadczeniem tych usług;
  • podmiotom świadczącym na rzecz Spółki usługi kurierskie wskazanym każdorazowo przez Państwa w procesie realizacji umowy (Lista Przewoźników wraz z ich pełnymi danymi znajduje się w Regulaminie);
  • operatorowi płatności Przelewy24, spółce PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu (60-327 Poznań, ul. Kancelarska 12), wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935. Przekazanie dotyczy danych osobowych Użytkownika niezbędnych do zrealizowania płatności przez PayPro S.A., tj.: Imię; Nazwisko; Adres; nr konta bankowego.


Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.


VI. Zabezpieczenie danych osobowych


  1. Mając świadomość, że Państwa dane osobowe są poufne, Spółka zachowuje poufność, bezpieczeństwo oraz chroni Państwa dane osobowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym przepisami RODO, jak również przyjętymi przez Spółkę wewnętrznymi procedurami i instrukcjami.
  2. Spółka wdrożyła technologiczne oraz operacyjne środki bezpieczeństwa w celu ochrony Państwa danych osobowych przed utratą, nadużyciem, lub nieuprawnioną modyfikacją lub zniszczeniem. Takie środki obejmują m.in. wykorzystanie, szyfrowanie, odpowiednie procesy zarządzania dotyczące praw dostępu oraz inne technicznie i organizacyjne środki zapewniające właściwą ochronę Państwa danych osobowych. Środki te zapewniają odpowiedni poziom bezpieczeństwa w odniesieniu do zagrożeń właściwych charakterowi danych osobowych, które podlegają ochronie.
  3. Zwracamy jednak uwagę, że w przypadku, gdy przesyłacie Państwo informacje przez Internet, nie można zagwarantować, iż jest to w 100% bezpieczne.
  4. Na potrzeby wszelkich płatności, jakie pobieramy od Państwa online wykorzystujemy uznawany, bezpieczny system płatności online.


VII. Prawa związane z przetwarzaniem danych


W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Państwu – na zasadach określonych w przepisach o ochronie danych osobowych, w tym w przepisach RODO – następujące prawa:


  1. prawo dostępu do danych przysługuje Państwu prawo do uzyskania od Spółki potwierdzenia co do tego, czy Państwa dane osobowe są przez Spółkę przetwarzane, jak również w zakresie określonych innych informacji (np. dotyczących celów przetwarzania, jak również kategorii przetwarzanych na temat Państwa danych osobowych). Ponadto przysługuje Państwu również prawo do uzyskania kopii Państwa danych osobowych. Przy czym Spółka może odmówić przekazania kopii danych osobowych w sytuacji, gdy mogłoby to negatywnie wpłynąć na prawa innej osoby;
  2. prawo do sprostowania danych przysługuje Państwu prawo do żądania od Spółki niezwłocznego skorygowania Państwa danych osobowych, w sytuacji gdy są one nieprawidłowe lub niekompletne;
  3. prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”) – umożliwia ono Państwu żądanie usunięcia Państwa danych osobowych w przypadku gdy, na przykład, dane były wykorzystywane niezgodne z prawem lub gdy cofnięta została Państwa zgoda (w sytuacji gdy była ona jedyną podstawą przetwarzania Państwa danych). „Prawo do bycia zapomnianym” nie stanowi jednak bezwzględnego prawa do usunięcia Państwa danych osobowych, ponieważ istnieją od niego pewne wyjątki, np. w przypadku, gdy Spółka potrzebuje nadal wykorzystywać dane w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń prawnych lub też w celu wypełnienia obowiązku prawnego;
  4. prawo do ograniczenia przetwarzania przysługuje Państwu prawo do powstrzymania Spółki przed dalszym wykorzystywaniem Państwa danych osobowych w przypadku, gdy np. Spółka jest w trakcie oceny żądania sprostowania Państwa danych. W sytuacji ograniczenia przetwarzania danych osobowych, Spółka może w dalszym ciągu przechowywać Państwa dane osobowe, jednak nie może ich dalej aktywnie wykorzystywać (np. w celu realizacji umowy);
  5. prawo do przenoszenia danych przysługuje Państwu prawo do otrzymania oraz ponownego wykorzystania określonych danych osobowych dla Państwa własnych celów u innych podmiotów. Spółka może odmówić realizacji tego prawa w sytuacji, gdy mogłoby to negatywnie wpłynąć na prawa innej osoby;
  6. prawo do wniesienia sprzeciwu przysługuje Państwu wobec przetwarzania tych danych, w szczególności w związku z ich przetwarzaniem dla celów marketingu bezpośredniego. Jeśli sprzeciwicie się Państwo przetwarzaniu Państwa danych osobowych na potrzeby marketingu bezpośredniego, nie będziemy dalej przetwarzać Państwa danych osobowych w takich celach;
  7. prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych przysługuje Państwu w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem;
  8. prawo wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych (Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych lub następcy tego organu – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).


VIII. Inne strony internetowe


W naszym serwisie internetowym oraz w Sklepie mogą pojawiać się okresowo linki do innych stron internetowych. Takie strony internetowe działają niezależnie od Sklepu i nie są w żaden sposób nadzorowane przez sklep internetowy. Strony te mogą posiadać własne polityki dotyczące prywatności, z którymi zalecamy zapoznać się. Sklep internetowy nie ponosi odpowiedzialności za zasady postępowania z danymi w ramach tych stron.